tiistai 13. elokuuta 2013

Eilinen kuvina

Eilen Petra tuli taas kuvaamaan kun ratsastin Lassella.

Lasse oli alkukäynneissä niiiiin laiska, että käskin Petraa hakemaan kannukset. Sen jälkeen Lasse oli todella kiva! Kokeilimme taas laukassa vähän väistöjä ja sulkuja. Ne eivät menneet ihan niin hyvin kuin viimeksi, mutta melko hyvin kuitenkin.

1

2. Lasse käyttää koko ajan suutaan vaikkei kuolaimia olekaan. 

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Väistöä

10. Sulkua

11.

12. WIHIII!

13. Kaikki on ihan kotona :D

14.

15. "Nyt mä vauhkoonnun kun sä et anna mun mennä!!"

16. Tässä kuvassa tapahtuu juuri se miltä näyttääkin. Eli Lasse yritti hypätä pystyyn, mutta takajalat liukui alta, jolloin se meinasi humsahtaa takapuolelleen. Samalla se onnistui jotenkin työntämään korvansa suuhuni, eli minä ihan oikeasti puren sen korvaa tässä :DD

17. Lasse: "Oho, kävipä nolosti eihän kukaan nähnyt?!"
Anniin: "Hyyyyyi mun suussa maistuu ötökkämyrkky!!"

18. Uusi yritys, hyvin menee edelleen :D

19. Kiukkuinen laukkapulla :(

20. Sehän näyttää melkein laukkahepalta!

21. Iloinen laukkapulla :)

Suosikkikuvasi? :)

5 kommenttia:

  1. 16! Tilannekuvien aatelia, voi mahoton !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on juuri sellainen! Olen nauranut itseni ihan kipeäksi tuota kuvaa katsellessa :D

      Poista
  2. Ihania kuvia, en osaa valita suosikkia. 16 :D

    VastaaPoista