perjantai 26. heinäkuuta 2013

Mansikkäjäätelöä!

Olen tänään mennyt aamulla neljään töihin ja tehnyt kymmentuntisen päivän, joten pää on vähän jumissa. Pahoittelen jos teksti on jotenkin kummallista :D

© Sara

Töistä päästyäni ja pienet päikkärit otettuani totesin, että minulla ei ole mitään tekemistä. Laitoin siis Sonjalle viestin, josko hän auttaisi minua hiukan kuvaamaan Lassea. Tarkoitus oli ottaa kuvia kahteen eri postaukseen, ja tarvitsin hevosen kiinnipitäjää, jotta kuvat onnistuisi. Kun saavuin tukikohtaan, minulla olikin siellä kolme käsiparia apuna: kaikki siskoni olivat paikalla. Kerroin tytöille suunnitelman, ja aloimme heti hommiin. Tämän tarkemmin en vielä paljasta, mutta siis kaksi postausta on tulossa lähipäivinä.

Ensin kuitenkin Lasse sai maistaa mansikkajäätelöä ja saimme hauskoja kuvia :D 

Kelpaisko jäätelö? © Sara

"MITÄ SÄ ANNOIT MULLE?!?!" © Sara

© Sara


© Sara

Tästä kuvasta alaspäin minä olen ollut kameran takana :)



Kun olimme ottamassa viimeisiä kuvia, ystäväni Salla pölähti tukikohtaan. No, hänellä oli ratsastusvaatteet päällä, joten hän pääsi ratsastamaan Lassella. Salla meni ihan pikaisesti vain kaikki askellajit läpi, mutta meno näytti tosi kivalta! Aluksi Lasse oli vähän laiska, mutta virkosi laukkojen jälkeen. Salla kehui hepan laukkaa. Se onkin Lassen vahvin askellaji taustan vuoksi, ja siellä voisi istua loputtomiin.









7 kommenttia:

  1. Ihania noi jäätelöstä johtuvat ilmeilyt :D

    VastaaPoista
  2. Onpas Lasse söpö noissa ekoissa kuvissa :) jos Manulle yrittää syöttää jotain erikoista niin se vaan aukoo suutaan järkyttyneenä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lasse tekee useimmiten samaa ja heiluttaa päätään suunaukomisen tahtiin :D Mutta nyt piti haistella tarkemmin ;)

      Poista
  3. Oi mahoton miten makeat kuvat :D, hahaa.

    VastaaPoista