perjantai 15. maaliskuuta 2013

Levottomat jalat levottomat jalat.....

Huh, kylläpä aika rientää kun koko ajan tekee! On jäänyt tämä bloginkin päivittäminen vähemmälle kun en ole yksinkertaisesti ehtinyt. Työhön tottuminenkin vie oman energiansa, ja olenkin työpäivän jälkeen aina todella väsynyt. Mutta, tykkään työstäni ja minulla on kivat työkaverit :) Muutaman viikon päästä siirrymme kolmivuorotyöhön, kun nyt ollaan kahdessa vuorossa. Työn lisäksi pitäisi ehtiä hoitamaan Lasse, kuntoilemaan, hoitamaan koirat ja kai tuon ihanan miehenkin kanssa pitäisi aikaa viettää :D

Lasse voi hyvin. Olin toissapäivänä ratsastamassa sillä viimeksi, sillä eilen oli Sonjan päivä. En tiedä olenko jo maininnut, mutta Sonja alkoi vuokraamaan Lassea maaliskuun alusta. Sonjalla on siis aina kaksi päivää viikosta. Mutta tosiaan, toissapäivään. Menin ilman satulaa sidepulleilla. Olen ihan varma että joku oli tankannut Lasseen kengurubensaa! Ensimmäiset kierrokset ohjat kädessä meni nimittäin vaan pomppiessa ja röhkiessä. Aina kun sain sen rauhoittumaan ja olin juuri antamassa käskyn siirtyä raviin, niin pomppiminen alkoi. Pomput eivät olleet mitenkään isoja eikä minulla ollut ongelmia pysyä kyydissä, nauratti vain. Hassu heppa :D


Kun sitten vihdoin päästiin raviin, Lasse huokasi ja alkoi liikkumaan kivasti. En vaatinut mitään ihmeellistä, kunhan hömpöttelimme eteenpäin. Otin myös laukat molempiin suuntiin ja Possu oli kiva :)


Sain Bessien blogista idean että kirjoittaisin toisesta elämääni paljon vaikuttaneesta hevosesta, Bellasta. Mitä mieltä olette? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti