tiistai 4. joulukuuta 2012

Luukku 4

Luukusta neljä saatte lukea faktoja meistä kaikista.


Ensimmäisenä faktat Lassesta.
1. Lasse on englantilainen täysiverinen, ja se on nuoruudessaan laukannut kilpaa.
2. Lähtökarsinassa sille sattui onnettomuus, jonka jälkeen se ei enää suostunut menemään sinne. Siihen loppui  Lassen laukkaura ja se myytiin ratsuksi.
3. Laukkauransa jälkeen sillä on ollut kolme omistajaa, joista minä olen kolmas.
4. Lasse on asunut neljällä tallilla minulla ollessaan.
5. Lasse on välillä neiti.
6. Lasse osaa yhden tempun: se kääntää ensin pään pois kun sille annetaan herkkuja, jos herkkua pitää nyrkissä sen turvan edessä. On aika hyödyllinen temppu, ei hötkyile hevonen niin paljoa.
7. Lasse on erittäin muuntautumiskykyinen hevonen. Kokeneille siinä on haastetta, aloittelijoilla se on maailman kiltein.
8. Lasse ei tykkää muista hevosista, eikä sitä voi näinollen tarhata toisten kanssa, vaikka haluaisin.
9. Lassen varusteiden väri on tummansininen. Nahkavarusteet on mustia, paitsi estekamat jotka varmaan myyn pois.
10. Lasse tulee olemaan minulla loppuun saakka.

© Krista
© Krista

© Tuuli tai Sara

Sitten on koirien vuoro.
1. Saimi inhosi Mokomaa aluksi.
2. Saimi on ostettu enoni perheeltä.
3. Saimi osaa noin kymmenen temppua ja oppii todella helposti uusia.
4. Saimi on erittäin huomionkipeä ja alkaa mököttämään jos sitä ei huomioi.
5. Saimi on tottelevainen ja pysyy hallinnassa vaikka olisi irtikin.
6. Mokoma on kaikkien kaveri, eikä tekisi pahaa kärpäsellekään.
7. Mokoma on vasta oppinut haukkumaan, ja tekee sitä todella harvoin.
8. Mokoma ei aina tajua. Okei, se on vähän yksinkertainen.
9. Mokoma osaa vain yhden tempun istumisen lisäksi. Se antaa tassua erittäin ylpeänä.
10. Mokoma ei tottele. Sille on ollut todella vaikea opetta yhtään mitään käytöstapoja. Mutta pikkuhiljaa mennään ja opetellaan rauhassa.

© Krista

© Krista

Ja viimeisenä allekirjoittaneesta.
1. Olen todella eläinrakas. Haaveilen koko ajan uusista eläimistä.
2. Olen luonteeltani todella outo. Nauran kummallisille asioille ja puhelen outoja, varsinkin väsyneenä :D Osaan kyllä olla asiallinenkin.
3. En olisi voinut kuvitellakaan että menen näin nuorena naimisiin. Kuitenkin tielleni sattui Se Oikea Mies, joten miksi olisimme odottaneet.
4. Olen Batteryriippuvainen.
5. Olen hurahtanut autoihin Peten ansiosta. Ennen minua ei kiinnostanut autot pätkääkään, nyt olemme käyneet katsomassa rallicrossia muutamassa maassa. Ensi vuonna lähdemme varmaan Unkariin ja Ruotsiin katsomaan kisoja. Haaveilen myös että meillä olisi varaa lähteä myös Portugaliin kisoihin, mutta tämä on vielä vähän auki.
6. Ostin toukokuussa auton Avk:lta ja Pete on laittanut sitä kuntoon. Sen pitäisi valmistua ensi viikon aikana.
7. Pidän lukemisesta valtavasti. Valitettavasti nykyään ei ole kauheasti aikaa siihen, mutta luen aina kun mahdollista ja kun saan uusia kirjoja.
8. Minulla ja Petellä on ihan erilaiset leffamaut. Pete katsoo mieluiten toimintaa ja komediaa, minä taas nyyhkyä ja trillereitä. Leffat ovat aiheuttaneet eniten kinasteluja meidän parisuhteessa :D
9. Inhoan siivoamista, mutta tykkään siitä että kotona on siistiä. Ristiriitaista, eikö?
10. Tykkään meidän kodista paljon, mutta haaveilen silti muutosta maalle. Haluan oman tallin pihaan! Ja haluan että koirat saisi päästää pihaan vapaaksi. Nyt Mokomaa ei voi päästää, koska pihamme on melko vilkkaan tien varressa. Saimin voi päästää, koska se tottelee eikä karkaa.
(11. Aloin fiilistelemään taas meidän häitä ♥)





Ps. Lisäsin sivuihin joulukalenterin, johon kokoan kaikki luukut selkeästi yhdelle sivulle.

5 kommenttia:

  1. Ollaan samanlaisia ainakin 1, 2, 7, 9 ja 10. ! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hetken aikaa olin että wtf kun aloin katsomaan noita kohtia. Sitten tajusin että luen Lassen faktoja :DD

      "1. Lasse on englantilainen täysiverinen, ja se on..." Jaa Jennykin on eikutäh

      Poista
  2. minkä ikäsenä menit naimisiin? :)

    VastaaPoista