tiistai 18. joulukuuta 2012

Luukku 18

Luukku 18 paljastaa teille elämäni aakkoset.




A Armo. Ansioton Rakkaus Minun Osakseni. Uskossa ollessani olen todella ymmärtänyt mitä tämä tarkoittaa.
B Battery. En suinkaan ole riippuvainen. Arvatkaapas mitä juon tätä kirjoittaessani.
C Cars. Autot. Pete tekee niitä työkseen joten minunkin on niistä pidettävä. Meillä on sellainen viharakkaussuhde. Kyllä ihminen auton tarvitsee jos yhtään pidempää matkaa liikkuu.
D Duunipaikka. Arvostan hyvää työpaikkaa ja sitä että saa tehdä töitä.
E Elämä.


F Facebook. Siellä tulee roikuttua aika paljon.
G Gullans. Uusi sukunimeni.
H Hitto! Joskus ottaa päähän. Välillä aika useinkin.
I Iloisuus. Ilman iloisuutta olisi maailma paljon tylsempi paikka
J Jääkaappi. Todellinen rakkauteni <3 Paitsi silloin kun se on tyhjä...
K Koti. Asumme ihanassa pienessä omakotitalossa, joka on juuri sopivan kokoinen meille.
L Lasse. Mahtava hevonen ja ystävä.

© Petra

M Mokoma. Ihana isokoira, joka välillä ajaa minut hulluuden rajalle ja toisinaan taas on niin rakastettava.
N Nöppönen! Eli tuleva autoni.
O Oppiminen. Haluan oppia uutta.
P Pete. Rakas aviomieheni, joka on tärkeämpi minulle kuin kukaan. Hän kuuntelee ja ymmärtää. Elämäni rakkaus ♥
Q Quickly. Haluan kaiken tapahtuvan nopeasti, mullekaikkinythetipaikalla.
R Rakkaus. Olen todella rakastava ihminen ja hukutan Peten, Lassen ja koirat rakkauteen usein.

PikkuSaimi <3

S Saimi. Ensimmäinen koirani ja todella rakas. Pieni ja fiksu koira, joka on mestari kerjäämään rakkautta ja huomiota.
T Tietokone. Vietän liikaa aikaa sen kanssa :D
U Usko. Tulin uskoon rippikoulussa vuonna 2007 ja sama linja jatkuu.
V Valokuvaaminen. Toinen harrastukseni. Tätäkin kirjoittaessa haluaisin kuvaamaan, mutta on vielä niin pimeää ettei tallille viitsi lähteä.



X ??
Y Ystävät. Korvaamattomia ihmisiä. Silja, Lasse, Noora, Salla ♥
Z Zzzzz eli nukkuminen! Yksi lempipuuhistani :)
Å ??
Ä Äiti. Mulla on maailman parhain äiti! Äiti on aina ymmärtänyt huoliani ja on samanlainen sekopää kuin minä.
Ö Ööööö.... Usein käyttämäni ilmaisu.

6 kommenttia:

  1. Kivoja nää! Minkäpituinen olet ja mikä on Lassen säkä? Nämä varmaan jossain mainittu mutta en löytänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen hiukan reilu 170cm, Lasse 156cm :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Miten niin kaksi? En tajunnut kysymystä :D

      Poista
  3. Tykästyin ihan hirveesti tohon vikaa kuvaa :) muutenki tosi kiva postaus

    VastaaPoista