maanantai 10. joulukuuta 2012

Luukku 10

Luukku 10 paljastaa joululahjatoiveeni.


Olen aika huono toivomaan koskaan joululahjoja. Sitten kun toivon jotain, se on yleensä kallista :D Tai sitten toiveet ovat eläimille... Tähän kollaasiin kokosin muutaman. Objektiivi on oikeastaan ainoa juttu mitä toivoin, muut ovat vain sellaisia että olisi kiva ostaa jos olisi rahaa. Lisäksi ratsastushousut eivät ehtineet tähän kollaasiin ja ne olisi nyt oikeasti pakko ostaa, koska vanhat repesivät takapuolesta.... :D


Mitä te toivotte joulupukilta?

9 kommenttia:

  1. Onko sulla kamerana Canon vai Nikon? :)

    VastaaPoista
  2. Ihania toiveita ! :> ps. Mikä Canon sulla on ?

    VastaaPoista
  3. Eskadronin fleecepintelit on ihan huippuja! Mulla on Bucasinkin, mut niitä en oo vielä käyttänyt ;D

    VastaaPoista
  4. Haha, meillä on sama objektiivi toive :D ostan canonin rungon ens kesänä rippirahoilla ja aattelin kerätä myös tohon putkeen rahat, ehkä sitten joskus x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin pitkään sinnitelly tolla putkella mikä ei sovi mun käteen yhtään että on kertynyt rahaa onneksi säästöön. Pete kyllä vähän lupaili ostaa mulle tollasen, mut maksan toki itte siitä osani.

      Poista