keskiviikko 29. elokuuta 2012

Päivityskatkos

Kuten olette huomanneet, en ole nyt blogannut yhtään. Syy on yksinkertainen - meillä ei ole nettiä! Nettitikku oli, mutta sekin lakkasi toimimasta. Eli päivityksiä tulee nyt vähemmän.

Toinen elämäni hevonen, lv-t Bella.
Väliaikatietoja sen verran, että Lasse muuttaa lauantaina uudelle tallille. Kesä on ohi, nyyh :'( Muutosta tulee sitten postausta kunhan pääsen toimivan netin ääreen... Odotan muuttoa ihan innolla silti.

Olen menossa nyt kohta käymään Lassen selässä. Sonja ratsastaa ensin ja minä teen samalla toimistohommia isälläni (tässä on siis suora näkymä meidän ratsastuspellolle). Ihana päästä taas hevosen selkään!

Käteni ei ole vielä kunnossa, mutta töihin on huomenna mentävä... 10.9 minulla on aika kirurgille, joka laittaa lähetteen magneettikuviin. Toivon totisesti ettei tätä rannetta jouduta leikkaamaan! Sekin on ilmeisesti vaihtoehto... Mutta toisaalta, jos sillä saadaan käsi kuntoon, niin sitten leikataan. Ei tästäkään tule mitään että koko ajan sattuu.


EDIT.
Olin äsken ratsastamassa ja voi että oli hienoa!! Lasse oli niin mestari! Mentiin koulua pellolla (testasin samalla uusia fleecepinteleitä, oli tosi hyvät ja beige sopii Lasselle). Ensin vähän päästelin alkuverkkojen jälkeen ja Lasse keräsi tästä mukavasti virtaa. Päästelyjen jälkeen mentiin vähän laukanvaihtoja, koska Lasse on niissä parhaimmillaan kun on paljon virtaa. Alkuun se meinasi juosta vain alta pois, mutta alkoi keskittymään tosi kivasti. Kokeiltiin sitten sarjavaihtojakin, ja mitä tapahtuikaan! Mentiin sarjavaihtoja joka toisella askeleella! Mentiin tosin vain kolmen vaihdon sarjaa, mutta kuitenkin. Rio, täältä tullaan! ;D

Sonja ratsasti vielä minun jälkeen ja hoiti Lassen pois, sillä minun oli tultava jatkamaan toimistohommia.

Ps. Se, joka väittää että ratsastus ei ole urheilua, tervetuloa kokeilemaan. Olen aivan hiestä märkä :D

2 kommenttia:

  1. Oisko mahiksia tulla lauantaina auttamaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä me varmaan pärjätään Peten kanssa :)

      Poista