sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Siivouspäivä!

Tänään oli kunnon kevätsiivouspäivä! Putsasin kaikki nahkavarusteet ja pesin harjat. Petra pesi meidän huovat ja järjestelin loimetkin. Nyt on siistiä.

Lisäsin uuden sivun tuohon linkkipalkkiin, katsokaahan mitä kaikkea meillä on myytävänä. Ja ostakaa pois!

Siivousurakan alku :D

Järkytyin kun tajusin että meillä on vain KOLME satulahuopaa. Mitä tämä on?! Nyt täytyy tehdä asialle jotain ja ostaa lisää huopia. Tässä pestyt huovat.

Silja lupasi alkaa putsaamaan varusteita jos on suihkutettavaa saippuaa. Nyt on! Testasin tänään ja vaikutti ihan näppärältä aineelta.
Estesatulamme. Jalustimet ja hihnat puuttuvat vielä.
Vyö minkä ostin klinikkareissulla. Todella pehmeä ja hyvälaatuinen.

Pestyt harjat. Kätevä kuivatusteline :D
Syöttelin Lassea tänään jonkin aikaa, sillä se lähtee laitumelle lähiviikkoina. Viemme sen isälleni laiduntamaan kesäksi, niin saa Possu vähän läskiä luiden päälle. Kylmäsin myös jalkaa parikymmentä minuuttia jääpalapussilla. Kiitos Taru hyvästä vinkistä!

Ps. Vielä on aikaa osallistua arvontaan ;)

5 kommenttia:

  1. vähän aiheeseen littymätön, mutta eipä kai se haittane... Oot kuitenki viime kevään ylioppilas, mihin hait tänä keväänä kouluun? jos kerran on kpäässä omakotitalo odottamassa? :) ja onneeeaaa vielä kerran naimisiinmenon johdostta :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei haittaa :) En hakenut tänä keväänä mihinkään kouluun. Viime keväänä hain, mutta hakemani ala ei ollutkaan minulle sopiva.
      Tällä hetkellä olen töissä niin pystymme maksamaan omakotitalon lainan ja muut kulut :) Ja kiitos!

      Poista
  2. Voi kauhia... mullaki olis tuo urakka edessä. Ja loimien pesu! Plaah! Onneksi mulle on lupautunu avuksi pari pikku apulaista. ;D
    Mä olen jo pari vuotta käyttäny tuota suihkutettavaa pesuainetta ja toi oli viä sellanen että ei tarvi erikseen mitää hoitavaa juttua vaan kaikki on samassa! Ja siitäkös mä tykkään! Oon niin laiska varusteiden putsaaja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tyytyväinen et tää on mulla jo takana :D

      Poista